Apropo de jurnaliştii din România, din breasla cărora declara Turcescu aseară cu mândrie că face parte (spre deosebire de nenea cu şpagatul care se dădea simplu cetăţean) sau apropo de monitorizarea blogurilor care, vezi Doamne, ar copia articole din presă, un mic exemplu de articol de presă care copiază fără să citeze sursa.

Ziarul CANCAN ne povesteşte în numărul de azi cum Murinho şi-a înşelat nevasta vreo 2 ani, asta după ce The Sun ne povestea acelaşi lucru în ediţia din 13 octombrie 2007. Se vede clar că jurnalul românesc copiază aproape cuvânt cu cuvânt articolul din presa engleză (tradus, bineînţeles), şi se mai vede şi că nu citează sursa. Articolul e semnat de o fată pre numele ei Alina, fapt care scuză oarecum nefericita întâmplare, dacă ne gândim la bancurile cu Alinuţa.

Articol CANCAN Articol THE SUN

Interesant e că acelaşi CANCAN se oftica pe 21 iulie 2007 că The Sun a publicat un articol bazat pe informaţii venite de la ziarul românesc, fără să precizeze sursa. Să fie răzbunare?

CANCAN in The Sun

Îmi place disclaimer-ul de la rubrica de comentarii (nu cacofonia din el, ci esenţa), care zice aşa:

Cotidianul Cancan nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru parerile exprimate in rubrica “Comentarii”.

Pentru articole îşi asumă oare responsabilitatea juridică?


@aiurea

Comentator foarte renumit pe scara lui de blog. Comentrollează orice, oricând şi fără să i-o ceară nimeni.


aiurea.eu | aiureli despre nimic | Toate drepturile rezervate | Si stangurile la fel.
Atentie! Acest site (poate) contine (si) articole care nu au (aproape) nici o legatura cu realitatea.
Aiureli pe mail